ما در نخبگان جوان تمام مجوز های لازم را داریم.

ما تلاش داریم تا به عنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه های آموزشی با کسب تمام مجوز‌های لازم؛ محیطی ایده آل را برای فرزندان شما فراهم آوریم تا علاوه بر آنکه عزیزان شما به راحتی علم و دانش کسب کنند، شما نیز با خیالی راحت و آگاهانه به ما اعتماد کنید.

مجوز نماد الکترونیک

یکی از مجوز های مهم و اساسی برای کسب و کارهای الکترونیک، مجوز اینماد است که تصویر آن را در مقابل میبینید. همچنین میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر به صفحه ی اختصاصی ما در سامانه نماد الکترونیک هدایت شوید.

مجوز نماد الکترونیک - نخبگان جوان (جهت مشاهده بر روی عکس کلیک کنید)

مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

این مجوز که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها به موسسات معتبر اعطا میگردد و به موجب آن صلاحیت مجموعه از لحاظ تدوین کتب و منابع آموزشی و موارد مربوط به آن تائید میشود. شما میتوانید تصویر بزرگ و واضح آن را با کلیک بر روی دکمه مشاهده نمایید.

مجوز وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی - نخبگان جوان (جهت مشاهده بر روی عکس کلیک کنید)

پرسنل آموزش دیده و تحصیل کرده

تمامی پرسنل دخیل در پروسه تهیه و تولید و آموزش محتوا آموزش های اختصاصی دریافت و مهارت لازم را کسب و تائید صلاحیت شده اند. همچنین از بهترین و معتبرترین دانشگاه های ایران فارغ التحصیل شده اند.

به روزترین منابع آموزشی

سعی کرده ایم تا با گردآوری به روز ترین منابع آموزشی دنیا علاوه بر بهبود پرسنل دخیل، روند آموزشی را نیز همواره بهبود دهیم تا آموزشی فراگیر و کارآمد را به ارمغان آوریم.