خبرگزاری ایرنا: برگزاری آزمون بین‌المللی چالش هوش دانشگاه واترلو کانادا در ایران

تهران- ایرنا- انجمن ریاضی‌دانان جوان، یکی از مسابقات بین‌المللی دانشگاه «واترلو» کانادا را با عنوان «چالش هوش بیور» در یکی از دانشکده‌های تهران برگزار می‌کند.

کارشناس روابط عمومی انجمن ریاضی‌دانان جوان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: این آزمون روز جمعه ۱۷ آبان در یکی از دانشکده‌های تهران به طور همزمان با دانش‌آموزان ۸۰ کشور جهان انجام می‌شود.

پروانه بسحاک ادامه داد: انجمن ریاضی‌دانان جوان پیش از این یک آزمون پیش نیاز برای شرکت در آزمون بین‌المللی چالش هوش بیور در میان دانش‌آموزان پایه پنجم تا دهم سراسر کشور برگزار کرد که برگزیدگان آن می‌توانند در آزمون چالش هوش دانشگاه واترلو کانادا شرکت کنند. وی هدف از برگزاری این آزمون را علاقمند کردن دانش آموزان به علوم ریاضی و کامپیوتر عنوان کرد.

بسحاک خاطر نشان کرد که نتایج این مسابقه ظرف یک ماه از سوی دانشگاه واترلوی کانادا مشخص خواهد شد و دانشگاه واترلوی کانادا به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این آزمون، گواهی حضور و به دانش‌آموزان برتر دیپلم افتخار می‌دهد.

به گفته این کارشناس روابط عمومی انجمن ریاضی‌دانان جوان، این انجمن در کنار فعالیت‌های خود در برگزاری آزمون‌ها و مسابقات بین‌المللی با تلاش و پیگیری فراوان به کشف و پرورش استعدادهای برگزیده می‌پردازد و با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات، مسیر رشد و شکوفایی را برای همه علاقه‌مندان به ریاضی در هر سطح و مقطعی که به انجمن بپیوندند، فراهم می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت www.student.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۷۴۳۱۹۰۹۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

 

لینک خبر: برگزاری آزمون بین‌المللی چالش هوش دانشگاه واترلو کانادا در ایران

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸  ساعت  ‏ ۸:۳۸       کد خبر: ۸۳۵۳۵۱۲۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *